"Ik ben zelf saxofonist, docent en ook even methodiekdocent geweest op het Fontys conservatorium. Ik ben echt onder de indruk van je aanpak, en raad (sinds mijn dochter viool speelt en ik je methode leerde kennen) al mijn collega's en studenten aan om hem goed te bestuderen. Wij kunnen er ook in ons vak veel van leren.

De ritmekaartjes zijn een vondst, we hebben zoveel plezier gehad met voor elkaar steeds nieuwe ritmes leggen. Ik gebruik dit spel nu tijdens de saxofoon examens waar ritmische prima-vistas een examenonderdeel zijn. Ik vind het een verademing om mooie muziek te kunnen maken op ook dit beginnersniveau. Het uitgangspunt dat je gebruikt is denk ik zuiver: muziek is in de kern mooi en fijn genoeg, daar hoef je niets aan toe te voegen of te veranderen, je moet het respecteren. 

Het gebruik van gezongen liedjes is voor jonge kinderen een fijn houvast, dat merk ik aan mijn dochter. We kunnen met onze blaasinstrumenten natuurlijk niet tegelijk zingen en spelen, maar wel om- en om, heel bruikbaar dus ook voor ons. 
Kortom: mijn complimenten!"